А як все починалось?
У 1953 році в Лондоні за ініціативою пастора Чада Вара з’явилася перша телефонна служба, основною метою якої було попередження самогубств.
Починаючи з 1970 р., в світі почали з’являтися “Телефони Довіри” для дітей і молоді. Перший “Телефон Довіри” для дітей “Youthline”, створений ініціативною групою молодих людей, запрацював у 1970 р. у місті Окленд (Нова Зеландія).
На початку ХХІ ст. активізувалася діяльність міжнародної організації “Child Helplіne International”. Після численних міжнародних зустрічей і конгресів у 2001 р. на міжнародному конгресі представників “Телефонів Довіри” для дітей і молоді в індійському місті Пуне було ухвалено рішення про створення міжнародної організації, яка б надавала підтримку “Телефонам Довіри” для дітей по всьому світу, насамперед у країнах, що розвиваються, де вона потрібна найбільше.
Робота телефонів довіри в Україні.
Вже протягом довгого часу допомогу надають кваліфіковані спеціалісти ГО "ЛаСтрада" - на Національній дитячій гарячій лінії, а також у соціальних мережах Instagram та Telegram. Бо це саме ті ресурси, де діти, підлітки та їхні батьки можуть отримати підтримку та допомогу у зручний для себе спосіб.

З турботою про вас, практичний психолог Синякова Т.В.
Немає коментарів:
Дописати коментар