Завдання для 6-А

28.05.2020

Мої любі учні!
Ми завершили вивчення курсу біології у 6 класі. Дякую вам за роботу.
Пропоную вам відповісти на декілька запитань стосовно організації навчання дистанційно. ТИСНИ ТУТ

Буду вдячна за участь!

25.05.2020

Згадаємо, що ми вивчали протягом року


21.05.2020

Добрий день, мої любі друзі!

Ми закінчили вивчення теми "Гриби".

Пропоную вам повторити весь вивчений матеріал за допомогою перегляду навчального відео

Ну що, пригадали?
А тепер виконайте тестові завдання. ТИСНІТЬ ТУТ


18.05.2020

Вітаю вас, мої любі учні!
Сьогодні ми завершуємо знайомство із різноманіттям грибів та поговоримо про їх значення.
Запишіть тему уроку в зошитах "Значення грибів у природі та житті людини"
1) Перегляньте відео урок "Значення грибів"

2)Опрацюйте матеріал презентації "Значення грибів" (запишіть в робочому зошиті значення грибів)

3) Виконай тренувальну вправу на знання різноманітності грибів

Підготуйтеся до тесту з теми "Гриби":

1) Пригадайте весь вивчений матеріал
2) Повторіть матеріал §47-54

Зробіть фото виконаних в практикумі робіт зі сторінок 30-42. Перешліть на мою електронну адресу 


14.05.2020

Добрий день!
Продовжимо працювати над темою "Гриби". Сьогодні розглянемо грибів -паразитів.
Отже, в робочому зошиті зробіть запис теми "Гриби-паразити"
1) Перегляньте відео урок
2) По ходу відео уроку відмічайте в зошиті наступне:
  • "Гриби-паразити" - це....
  • Класифікація грибів-паразитів
  • Приклади грибів-паразитів різних груп
3) Бажаєте дізнатись як гриби можуть перетворити мурах на зомбі? Переходьте за посиланням ТИСНИ ТУТ
4) Перевірте засвоєні знання за допомогою тесту (у вас лише одна спроба виконання завдання). Бажаю успіху!  ТИСНІТЬ ТУТ

 


11.05.2020

Добрий день, мої любі учні!
Рада вітати тих, хто у вихідний вирішив трошки попрацювати)))
Сьогодні ми з вами закріпимо знання про отруйні та їстівні гриби, виконавши практичну роботу.

Перейдіть за посиланням та закачайте файл з практичною роботою. Виконайте її та перешліть на мою електронну адресу siniacova.tatyana@ukr.net. Скачати тут

Перегляньте цікаве відео з теми




07.05.2020

Добрий день, мої учні!
Ми продовжуємо вивчати Царство Гриби та сьогодні розглянемо тему "Їстівні та отруйні шапинкові гриби". (запишіть її в робочому зошиті).
1) Перегляньте відео урок
2) Опрацюйте презентацію "Їстівні та отруйні шапинкові гриби" ТИСНИ ТУТ
Для якісного перегляду презентації скористуйтеся підказками на фото (відкрити за допомогою Google презентацій та потім Дивитись)



  • Запишіть в зошит класифікацію шапинкових грибів відносно їстівних властивостей.
  • Запишіть приклади їстівних та отруйних грибів
3) Опрацюйте §51- випишіть в зошит назви грибів, які занесені до Червоної книги України.

Перевірте засвоєні знання за допомогою вправи

Дорогі учні! У кого є бажання взяти участь у онлайн олімпіаді з біології (проходить до 20.05.)- пишіть на мою електронну адресу .



04.05.2020

Вітаю вас, мої любі учні!
Після тривалих вихідних повернімося до роботи.
Ми продовжуємо вивчати гриби. 
Запишіть в робочі зошити тему уроку "Шапинкові гриби".
Також ми сьогодні виконаємо лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів".

1) Опрацюйте матеріал §48, з'ясуйте особливості будови шапинкових грибів.

2) Перегляньте навчальне відео ТИСНІТЬ ТУТ

3) Виконайте лабораторне дослідження "Будова шапинкових грибів" ТИСНІТЬ ТУТ (завантажте документ файл → завантажити →Microsoft Word , виконавши роботу, перешліть роботу на електронну адресу 
з назвою свого імені та прізвища)

4) Посилання на онлайн пазли "Шапинкові гриби" Тисни сюди



30.04.2020

Вітаю!
Ми продовжуємо вивчати Царство Гриби.
Потренуйтеся, чи багато ви вже знаєте про гриби?

Справилися із завданням? Молодці!

Сьогодні ми будемо знайомитись із симбіотичними організмами...
Запишіть тему уроку "Лишайники - приклад симбіотичних організмів"
1) Перегляньте відео урок
2) Опрацюйте матеріал презентації "Лишайники" за наступним планом (зробіть записи за кожним пунктом в робочий зошит): 
  • Лишайники - це...
  • Схема будови тіла лишайника (замальовка з підписами)
  • Класифікація лишайників (з прикладами)
3) Опрацюйте матеріал підручника §54. Проаналізуйте, що спільного та в чому різниця між лишайниками та мікоризою (відповідь запишіть в робочий зошит).

Перевірте, як ви засвоїли матеріал. Пройдіть тест за посиланням (тисніть тут)  
Увага! У вас є лише одна спроба для проходження тесту. Будьте уважні! Бажаю вам успіху!

27.04.2020

Вітаю вас на уроці біології!
Продовжуємо вивчати тему "Гриби". Хто пропустив попередній урок, опрацюйте тему "Загальна характеристика грибів" (див.  матеріал на сторінці за 25.04.)

Перевірте засвоєні знання за допомогою тренувальної вправи
 

Справились? Молодці!

Запишіть в робочі зошити тему уроку "Екологічні групи грибів"
1) Перегляньте відео урок 

2) Опрацюйте матеріал презентації "Екологічні групи грибів"
  • акцентуйте увагу на будову клітини грибів
  • запишіть в зошит класифікацію екологічних груп грибів
  • виконайте завдання з вибору правильних тверджень в зошиті
3) Опрацюйте матеріал §49, складіть кросворд за матеріалами теми 
4) Виконані завдання надішліть на електронну адресу 

Цікава інформація з теми


25.04.2020

Добрий день, мої любі учні!
Дуже рада, що ви завітали!

Пропоную вам розпочати вивчення нової теми "Гриби".
Запишіть в зошити тему "Загальна характеристика грибів".
1) Перегляньте відео урок

 2) Опрацюйте презентацію "Загальна характеристика грибів"

Зафіксуйте в зошитах:
  • Наука, яка вивчає гриби - мікологія
  • Особливості будови грибів 
  • Спільні риси грибів і рослин
  • Спільні риси грибів і тварин
  • Заповніть таблицю
3) Прочитайте §47-48.

Цікава інформація для ознайомлення


Дякую, що приділили увагу!
Гарних вам вихідних!



23.04.2020

Рада вітати вас!
Пройшли свята, ви відпочили та повторили пройдений матеріал з теми "Різноманітність рослин".
Я впевнена, що вам під силу буде впоратися з завданнями контрольної роботи.
Увага! Контрольну роботу ви маєте виконати з першого разу. Час виконання завдань не обмежений. Робота складається з 3-х блоків завдань, які ви маєте виконати.
Будьте уважні! 
Вдумливо читайте завдання.
Бажаю вам успіху!!!

 Готовий до виконання роботи?! (тисни тут)

У зв'язку зі святковим днем 20.04. пропоную вам завітати на блог 25.04.2020. Ми почнемо вивчення нової теми "Гриби"


16.04.2020

Вітаю вас, мої любі учні!
      Сьогоднішню зустріч починаю з відчуттям розчарування... Лише 6 учнів пройшли тестування з попередньої теми. Активізуйтеся! Мені важливо розуміти, як ви засвоюєте матеріал. Якщо у вас виникають питання, звертайтеся за електронною адресою 
Ще раз прикріплюю посилання для поточного тестування  "Екологічні групи і життєві форми рослин" тисніть тут (обов'язково вказуйте празвище, ім'я).

  1)  Запишіть в робочий зошит тему уроку "Значення рослин для життя на планеті Земля та людини"
  • Перегляньте відео урок 

2) Виконайте практичну роботу №4 в лаборанорних практикумах (стор.38-42) - надішліть на електронну адресу фото виконання роботи (стор.41-42)
  • Для учнів, у кого відсутні лабораторні практикуми, виконайте роботу за посиланням (тисніть тут) - роботи надсилайте на електронну адресу 
Додатковий матеріал з теми "Значення Покритонасінних рослин"

Домашнє завдання:
1) Повторити матеріал §38-46 (підготуватися до контрольної роботи “Різноманітність рослин”)
2)Зробити презентацію   на тему: «Мої кімнатні рослини»

Наступний урок - 23.04.


13.04.2020

1) Рада вітати вас!
Для початку перевіримо, як ви впоралися з минулою темою. Виконайте завдання:

Молодці!

2) Вивчаємо нову тему "Життєві форми рослин. Зв'язки рослин з іншими організмами. Типи рослинних угрупувань"
(запишіть тему в робочий зошит)

  • Перегляньте відео:
  • Опрацюйте презентації "Життєві форми рослин" та "Рослинні угруповання" , виконайте завдання у робочому зошиті.
  • Перевірте себе - пройдіть тест. Обов'язково вказуйте своє прізвище та ім'я.
  • §45-46 - опрацюйте.
  • Завдання з характеристики або художнього опису рослинних угруповань (завдання на вибір у презентації "Рослинні угруповання") пересилайте на електронну адресу 



09.04.2020

1) Повторимо, як ви засвоїли тему "Сільськогосподарські рослини"
  • Виконайте тренувальну вправу

  • Пройдіть обов'язкове тестування за посиланням (обов'язково вказуємо своє прізвище, ім'я) - вірю у ваші знання, бажаю успіху!
2) Вивчаємо нову тему "Екологічні групи рослин"
(запишіть тему в робочий зошит)
  • Перегляньте відео урок

  • Опрацюйте презентацію (тисніть тут) за запишіть в зошит класифікацію екологічних груп рослин.
3) Домашнє завдання - читати § 45

Підготувати повідомлення
“Рослини мого підвіконня”
“Кімнатні рослини - лікарі”,
“Отруйні та небезпечні кімнатні рослини” 

(готові роботи надсилайте на електронну адресу, вказуючи своє ім'я та прізвище )



06.04.2020

1) Повторимо тему "Покритонасінні"

  • Виконайте тренувальну вправу та вкажіть ознаки Голонасінних та Покритонасінних



Пригадали? Якщо тяжко, перегляньте матеріали минулого уроку. (відео та презентації).

  • Пройдіть тестування з пройденої теми (тисніть тут) - наполягаю на обов'язковому проходженні тестування (Вказуєте своє ім'я та прізвище). Ви не обмежені в часі виконання тесту.

2) Вивчаємо нову тему  "Сільськогосподарські рослини" (запишіть тему в робочий зошит)
  • Перегляньте відео урок з теми 


  • Опрацюйте презентацію  та запишіть у зошит схему-конспект, вивчіть поняття (тисніть тут)
3) Опрацюйте додаткову інформацію та створіть міні-проект у формі презентації з теми "Історія появи сільськогосподарських культур в Україні" (в проекті маєте відповісти на запитання: звідки? хто? коли? завезли ті чи інші сільськогосподарські культури)



                                26.03.2020

Біологія 6А клас

Перевірте свої знання з теми "Голонасінні", відповівши на запитання  тесту .  або скануйте QR-код 
(перед початком тесту вкажіть своє прізвище, ім я)
Завдання необхідно виконати обов'язково!

Опрацюйте тему "Покритонасінні":
1) Перегляньте відеоурок

2) Опрацюйте матеріал презентації, формуючи конспект в зошиті (посилання на презентацію) Фото відповідей на запитання в презентації надішліть за адресою 
3) Виконайте практичну роботу №3 (стор.36 Лаборатоних практикумів). Користуйтеся відео та іншими матеріалами з інтернет ресурсів
Оформлюйте роботи вчасно! Не накопичуйте велику кількість невиконаних робіт.
4) Опрацюйте матеріал підручника § 43-44

23.03.2020

Біологія 6А клас

Перевірте свої знання з теми "Папороті, хвощі, плауни, мохи", відповівши на запитання  тесту (перед початком тесту вкажіть своє прізвище, ім я
Завдання необхідно виконати обов'язково!!!

Опрацюйте тему "Голонасінні":
1) Перегляньте відео урок 



2) Опрацюйте матеріал презентації, формуючи короткий конспект за планом (див. завдання за 16.03.2020) - посилання на презентацію
3) Виконайте лабораторне дослідження №13 (стор.34 Лаборатоних практикумів). Користуйтеся відео та іншими матеріалами з інтернет ресурсів
Оформлюйте роботи вчасно! Не накопичуйте велику кількість невиконаних робіт.

4) Опрацюйте § 42 - відповідайте на запитання (усно).

19.03.2020

Біологія 6А клас
Опрацювати тему "Папороті, хвощі, плауни":
1) Перегляньте відео урок (посилання)
2) Опрацюйте матеріал презентації, формуючи короткий конспект за планом (див. завдання за 16.03.2020) - посилання на презентацію
3) Виконайте лабораторне дослідження "Будова папоротей" (стор.32 Лабораторних практикумів), використовуючи фотоматеріали презентації.

4) Повторіть тему "Мохи".

16.03.2020


Біологія 6А клас

§ 39 - читати.


Пергяньте презентацію, формуючи конспект в робочому зошиті за планом:


1. Кількість видів

2.Розповсюдження

3. Осбливості будови

4. Розмноження

5. Класифікація

6. Значення (використовуй додаткову інформацію)



Готові міні-проекти за темами "Як утворився торф і вугілля?" надсилайте за адресою  siniacova.tatyana@ukr.net


Немає коментарів:

Дописати коментар